Zapisz się na nasz Newsletter, a otrzymasz 20% zniżki przy pierwszym zamówieniu na tłumaczenie pisemne w wysokości min. 500zł netto. Bądź na bieżąco z naszymi promocjami
i wydarzeniami.

Zamknij okno
 

Etapy realizacji zlecenia

 
Każda konferencja w biurze VIVALANG realizowana jest zgodnie z określonymi procedurami. Nasze procesy robocze odpowiadają schematowi gwarantującemu najwyższą jakość obsługi przedstawionemu poniżej.
  • Account Manager selekcjonuje odpowiednich tłumaczy konferencyjnych
  • W porozumieniu z kierownikiem technicznym selekcjonuje sprzęt na potrzeby danej realizacji (kabiny, aparatura symultaniczną, mikrofony, kolumny, nagłośnienie)
  • Kierownik techniczny lub Realizator dźwięku przeprowadza wizję lokalną i bada możliwości techniczne danej lokalizacji (hotelu, auli, hali widowiskowej, restauracji etc.) - na życzenie klienta
  • Account Manager kompletuje materiały referencyjne od klienta i przekazuje je tłumaczom (abstrakty lub treści wystąpień, lista prelegentów z nazwiskami etc.)
  • Quality Manager akceptuje zgodność realizacji z wytycznymi klienta i systemem zarządzania jakością VIVALANG QA Model
  • Po konferencji Account Manager otrzymuje od klienta ankietę z informacją zwrotną na temat zrealizowanej konferencji

Służymy fachowym doradztwem na każdym etapie przygotowań i cały czas czuwamy nad sprawnym przebiegiem konferencji.

Wybór między tłumaczeniem symultanicznym, konsekutywnym, asystenckim, szeptanym a przysięgłym zależy od rodzaju spotkania i warunków technicznych danej lokalizacji.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z konsultantami z Działu Konferencyjnego pod adresem konferencje@vivalang.pl, którzy doradzą w wyborze usługi i przedstawioną Państwu naszą ofertę. Zapraszamy również do zapoznania się z dokumentem Ogólne Warunki Obsługi Konferencji VIVALANG_2015, dostępnym u konsultantów Działu Konferencyjnego VIVALANG.
Bezpłatna wycena
 
+48 608 045 222
katowice@vivalang.pl
 
Zaufali